Tu Tesla ma ogromną przewagę nad Mustangiem Mach-E. Kierowca Forda był załamany (wideo)

Coraz większa liczba producentów wprowadza do swojej oferty modele, które od podstaw były zaprojektowane z myślą o napędzie elektrycznym. Rządzi się to swoimi prawami.

Fani marki Ford mogą już w salonach oglądać model Mustang Mach-E, a powoli również w najmocniejszej wersji GT. My już wkrótce również zapoznamy ten wariant z bliska.

Wpadli Teslą na wyścigi. Goście z RS6 i Lambo mieli ich dość, bo nie dawali sobie rady (wideo)

Ford Mustang Mach-E GT Performance posiada dwa silniki elektryczne, które łącznie przekazują na wszystkie koła 487 koni mechanicznych oraz 860 niutonometrów momentu obrotowego.

Pozwala to na przyspieszenie do 100 km/h w 3,5 sekundy. Pełna moc dostępna jest jednak tylko przez około 5 sekund, później spada ona, żeby chronić baterie przed nadmiernym nagrzewaniem.

Elektryczny Mustang nie wygra w zawodach na 1/4 mili. Zdecydował tak sam producent (wideo)

Doskonale widać to w pojedynku ze słabszą Teslą Model Y Performance. Jej dwa silniki oferują 450 koni mechanicznych, ale przez cały czas. To wielka przewaga amerykańskiego auta.