Sprawdził jak xDrive radzi sobie na śniegu z 625 KM. BMW X5 M wystrzeliło jak z procy (wideo)

Obfite opady śniegu sprawiają, że jazda samochodem bywa uciążliwe. Dobrym rozwiązaniem w takich warunkach jest inteligentny napęd na wszystkie koła.

Wielu producentów oferuje takie systemy w swoich autach. Z pewnością jednymi z najbardziej popularnych są xDrive z BMW i Quattro z Audi.

W salonie naopowiadali mu o zaletach Quattro. Nie dodali, że potrzeba dobrej gumy (wideo)

Właściciel najmocniejszego aktualnie SUVa marki z Bawarii, czyli X5 M Competition, postanowił sprawdzić, jak z tak wielką mocą poradzi sobie elektronika.

Pod prawą stopą ma bowiem 625 koni mechanicznych i 750 niutonometrów momentu obrotowego, które produkowane są przez 4.4 litrową jednostkę V8 z dwiema turbosprężarkami.

Za to dopłacasz 21 000 zł. Oto różnica między BMW M3 z napędem na tył i xDrive (wideo)

Jak widać, a raczej słychać, oprócz świetnego przyspieszenia, ten rodzinny SUV oferuje również rasowe brzmienie, które wydobywa się z czterech końcówek układu wydechowego. Odstraszać może jedynie cena, która zaczyna się od 670 700 złotych.