Oto przyszłość polskiej budowlanki. Busy będą samodzielnie wozić robotników do pracy (wideo)

Volkswagen sukcesywnie powiększa swoją flotę samochodów elektrycznych. Kilka dni temu do gamy modelowej dołączył kolejny, oznaczony nazwą ID.5.

Jest to nic innego jak znany już od kilku miesięcy Volkswagen ID.4, ale z delikatnie przemodelowaną tylną częścią nadwozia. Oprócz standardowej odmiany zaprezentowano również wariant GTX.

Volkswagen ID.5 (2022) oficjalnie. Albo 299 KM albo 520 km zasięgu. Sam musisz wybrać (wideo)

Oczywiście Volkswagen nie zamierza na tym poprzestać. Podczas premiery mogliśmy zobaczyć elektrycznego busa ID.Buzz, którego koncept pojawił się w 2017 roku.

2023 Volkswagen ID.Buzz
2023 Volkswagen ID.Buzz

Teraz mogliśmy go obejrzeć w kolorowym oklejeniu, ale bez obudowania jakimkolwiek kamuflażem. Daje to nam zatem jeszcze lepszy obraz tego, jak auto będzie wyglądało w wersji produkcyjnej.

Jego premiera powinna się odbyć w przyszłym roku. Klienci będą mieli do dyspozycji mnóstwo wariantów zabudowy wnętrza, dwie długości rozstawu osi oraz baterie o pojemności od 48 do 111 kWh.

Nie ma mocnych na ulubionego busa polskich robotników. “Paka 80” to nie problem (wideo)

Możesz sobie teraz wyobrazić, że za kilkadziesiąt lat tak futurystycznie wyglądające busy będziesz widywał na placach budowy w całym kraju. Z pewnością w końcu zastąpią one niezniszczalne Volkswageny T4.