Hybryda Plug-In Klasy S teraz również z napędem 4MATIC. Uproszczono obsługę systemu MBUX

Mercedes-Benz poszerzył gamę napędową swojej flagowej limuzyny o bardzo pożądaną opcję. Od tej pory, wariant S 580 e będziesz mógł zamówić również z napędem na wszystkie koła.

Wcześniej hybryda typu Plug-In była dostępna tylko w wersji, która przekazywała całą moc na tylną oś. Niektórym klientom to nie wystarczało, chcieli czuć się pewniej.

Boisz się Mercedesa EQS? Możesz kupić Klasę S 580 e. Hybryda Plug In ma palić 1.1 l na 100 km

Mercedes-Benz S 580 e skrywa pod maską 3.0 litrową, benzynową jednostkę R6, która razem z silnikiem elektrycznym generują łącznie 510 koni mechanicznych oraz 750 niutonometrów.

Mercedes-Benz S 580 e 4MATIC MBUX
Mercedes-Benz S 580 e 4MATIC MBUX

Bezemisyjny zasięg elektryczny wynosi około 110 kilometrów, a naładowanie baterii ładowarką DC o mocy 60 kW trwa tylko 30 minut. Wydaje się to więc być bardzo ekonomiczna limuzyna.

Znamy polskie ceny Mercedesa EQS. Przez pierwszy rok za darmo zagrasz w sudoku i tetrisa

Oprócz tego, we wszystkich Mercedesach Klasy S wprowadzono delikatnie zaktualizowaną wersję systemu MBUX. Ma ona przypominać tą, znaną z Mercedesa EQS, czyli większa liczba funkcji będzie dostępna w dużo krótszym czasie.