Hamulce w BMW M3 rozgrzane do czerwoności. Tak pracuje zawieszenie na Nurburgringu (wideo)

Nagrania z przejazdów samochodami po torach wyścigowych zazwyczaj pokazują wnętrze auta. Kierowca montuje kamerę na szybie, kasku, lub po prostu powierza ją pasażerowi.

Zdarzają się jednak bardziej kreatywne osoby, które postanawiają zaprezentować to wszystko z nieco innej perspektywy. Z takiej, o której nawet nigdy nie pomyślałeś.

Dla wielu to najładniejsze M3 w historii. 20-latek nie czuje zmęczenia na autostradzie (wideo)

Właściciel BMW M3 generacji E46 stwierdził, że fajnie będzie zamocować urządzenie rejestrujące pod nadkolem. Miał nadzieję, na niespotykane nigdzie indziej ujęcie.

Na ponad 8-minutowym filmie, który załączamy, możesz zobaczyć pracę zawieszenia, układu kierowniczego oraz hamulców podczas pełnego okrążenia toru Nurburgring.

343-konne BMW z 3.2 litrowym silnikiem R6 nadaje się do tego zadania idealnie. Bardzo efektownym momentem są ostre dohamowania, które rozgrzewają tarczę hamulcową do czerwoności.