Za tym znakiem wyleciał z tunelu jak spuszczony ze smyczy. V12 dostało po garach (wideo)

Wolnossące jednostki Ferrari, szczególnie te 12-cylindrowe, od zawsze cieszyły się uznaniem wśród klientów i osób mających okazję przejechać się którymś z włoskich supersamochodów.

Kręcą się one do wysokich obrotów i zapewniają mnóstwo mocy i momentu obrotowego. Jazda takim samochodem to czysta poezja, szczególnie dla naszych uszu.

Wjechał na autostradę Ferrari 812 GTS. Świat się zmienił gdy nacisnął przycisk na pilocie (wideo)

Obecnie produkowanym modelem, z takim silnikiem, jest na przykład Ferrari 812 Superfast, oraz jego odpowiednik z otwieranym dachem – 812 GTS.

Firma Novitec zadbała, aby brzmienie silnika było jeszcze głośniejsze i sprawiało jeszcze więcej frajdy. Egzemplarz ze zmodyfikowanym układem wydechowym zabrano na przejażdżkę.

Tak wygląda Novitec N-Largo przy seryjnym Ferrari 812 GTS. Różni je 14 centymetrów (wideo)

Jazda bez dachu z tak donośnym dźwiękiem, który potęgowany jest przez ściany tunelu, przyprawia o ciarki. Siła przyspieszenia schodzi na drugi plan, cieszymy się wtedy głównie z hałasu, który generujemy prawą stopą.