Za to dopłacasz 21 000 zł. Oto różnica między BMW M3 z napędem na tył i xDrive (wideo)

Po jakimś czasie od premiery nowej generacji BMW M3 G80 oraz M4 G82, producent wprowadził obiecaną wersję z napędem na cztery koła xDrive. W przypadku Cabrio, czyli G83, jest to jedyny możliwy wybór.

Nareszcie możemy zobaczyć, jaka jest między nimi różnica w przypadku wyścigów równoległych. Sprawdzili to niezawodni dziennikarze z kanału CarWow.

BMW nowym królem wyścigów spod świateł? M4 xDrive ma wielką ochotę na ten tytuł (wideo)

Pod maską nie ma oczywiście żadnych z mian. W obu samochodach mamy 3.0 litrowy silnik R6, który generuje 510 koni mechanicznych oraz 650 niutonometrów momentu obrotowego.

Suchy pas startowy zapewni wyrównaną walkę, więc można się spodziewać ciekawych wyników. Samochód z napędem xDrive jest cięższy od wersji RWD o 50 kilogramów.

Złote i niezbyt skromne. Seryjny wydech w BMW M3 go nie zadowalał. Jednej rzeczy żałuje (wideo)

Różnica jest oczywiście jeszcze jedna. To cena. Za BMW M3 Competition trzeba zapłacić co najmniej 436 900 złotych, natomiast wybierając wariant xDrive – 457 900 złotych. Mamy więc aż 21 000 złotych różnicy.