W teorii są identyczne. Rzeczywistość pokazała, który z hothatchy jest najszybszy (wideo)

Szukając nowego hatchbacka, który będzie Ci oferował nie tylko praktyczność, ale również wysoki poziom radości z jazdy, masz do wyboru całkiem sporo opcji.

Wielu producentów jest w stanie zapewnić Ci hothatcha. Jedne z nich będą się bardziej nadawały do jazdy na co dzień, inne nieco mniej.

Pojedynek widoczny na załączonym nagraniu wideo porównuje w jednym starciu trzech przedstawicieli tego segmentu, Francuza, Hiszpana oraz Niemca.

Z krainy bagietek przyjechało Renault Megane R.S. Trophy. Jego 1.8 litrowy silnik benznynowy oferuje kierowcy 300 koni mechanicznych oraz 420 niutonometrów momentu obrotowego.

Prosto ze słonecznej Hiszpanii pojawiła się Cupra Leon. Pod jego maską znajduje się 2.0 litrowa jednostka benzynowa, która generuje 300 koni mechanicznych i 400 niutonometrów momentu.

Renault Megane E-Tech (2022) oficjalnie. Przez osiem lat nie martwisz się o stan baterii (wideo)

Dokładnie ten sam napęd znalazł się u Niemca, czyli u Volkswagena Golfa GTI Clubsport w edycji na 45-lecie. Bardzo podobne parametry powinny skutkować wyrównanym pojedynkiem, jak to jednak zazwyczaj bywa, można się nieźle zaskoczyć.