Ekologia zniszczyła Twoje nowe BMW M4 G82? Ta firma wie jak je szybko naprawić (wideo)

W dzisiejszych czasach nie zawsze można być do końca zadowolonym z brzmienia silnika samochodu, który wyjechał świeżo z salonu. Znaczna większość modeli nie hałasuje już tak jak kiedyś.

Zmiany te spowodowane są restrykcjami, które wymuszają stosowanie kolejnych filtrów i zmniejszenie emisji CO2 do atmosfery. Jest jednak na to prosty sposób.

Teraz Twój Golf GTI będzie głośniejszy o 20 decybeli. Oprócz tego, zgubisz 10 kg (wideo)

Wymaga on oczywiście odpowiedniego wkładu finansowego, ale efekt końcowy upewni Cię, że warto było wydać te pieniądze. Pokażemy to na przykładzie najnowszego BMW M4 G82.

Firma Innotech Performance Exhaust zaprezentowała właśnie nowy układ wydechowy do wspomnianego wyżej modelu. Jest on lżejszy od seryjnego o 7,4 kilograma i waży dokładnie 35,4 kg.

Standardowe BMW M4, podczas pomiaru decybelomierzem, uzyskało maksymalny wynik 103 decybeli. Po zmianie wydechu na ten stworzony przez iPE, zrobiło się głośniej o 8 decybeli.

Nowe BMW M4 Competition jest dużo szybsze od poprzednika. Ma przewagę 22 sekund (wideo)

Naszym zdaniem, poprawiła się również nieco barwa dźwięku, ale to z kolei jest kwestia indywidualna. Każdy klient może wybrać sposób wykończenia końcówek układu, do wyboru jest chrom, czarny chrom, opalany tytan oraz karbon.