Bardzo żałował, że przed startem otworzył dach Bentleya. Dźwięk Ferrari go ogłuszył (wideo)

Kiedy dwa samochody spotykają się obok siebie na pustej płycie lotniska, możemy chyba się już domyślać, co się stanie za chwilę. Oczywiście, będą one ze sobą rywalizowały.

Sam wyścig ze startu zatrzymanego to za mało, więc często wykonuje się dodatkowo pojedynek z tak zwanej „rolki”, a także sprawdza skuteczność układu hamulcowego.

Kupił sobie Lamborghini, Bentleya i Ferrari. Teraz grożą mu 302-letnie wakacje w więzieniu

Tym razem mamy dwóch przedstawicieli najwyższego luksusu połączonego ze świetnymi osiągami. To zawodnicy z Wielkiej Brytanii oraz z Włoch.

Pierwszy z nich to Bentley Continental GT Convertible z 4.0 litrowym silnikiem V8 biturbo. Kierowca ma do dyspozycji 550 koni mechanicznych oraz 770 niutonometrów momentu obrotowego.

Drugi jest 4-miejscowym Ferrari GTC4Lusso. Mamy tam więcej, bo aż 12 cylindrów, które w żaden sposób nie są doładowane. Z pojemności 6.3 litra Włosi uzyskali aż 690 koni mechanicznych oraz 697 niutonometrów.

Bamber stwierdził, że Bentley Continental GT to idealny samochód do zaorania pola (wideo)

Ferrari ma jeszcze jedną broń pod ręką. To przelotowy układ wydechowy prosto od Noviteca. Kierowca Bentleya bez dachu został po prostu zagłuszony przez przeciwnika.