Volvo poszło w ślady Volkswagena i Renault. Teraz łatwiej będzie Ci je narysować na kartce

W historii każdego producenta, w tym również oczywiście z branży motoryzacyjnej, przychodzi pora na małe odświeżenie wizerunku. Zmiany nie mogą być jednak zbyt drastyczne.

Na delikatny rebranding zdecydowała się właśnie marka Volvo. Znane do tej pory logo trochę uproszczono, zrezygnowano z trójwymiarowego stylu emblematu.

Volvo Logo
Volvo Logo

Od 2040 w żadnym Volvo nie znajdziesz skóry. To koniec luksusowej marki? Bynajmniej (wideo)

Volvo nie podało jednak konkretnej daty, od kiedy możemy się spodziewać umieszczania nowego wzoru na samochodach. W sieci pojawiły się plotki, że stanie się to dopiero w 2023 roku.

Charakterystyczna strzałka i okrąg po raz pierwszy pojawiła się w 1930 roku. Na przestrzeni lat logo delikatnie się zmieniało. Tak uproszczoną formę jak dzisiaj mogliśmy podziwiać w latach 1959-1999.

Volvo Logo
Volvo Logo fot. 1000logos.net

Elektryczne Volvo kupisz za mniej niż 200 000 złotych. Na rynek wjeżdża nowy wariant (wideo)

Stosunkowo niedawno, bardzo podobny zabieg przeprowadził Volkswagen oraz Renault. W obu przypadkach również zrezygnowano z efektu trójwymiarowości.