Teraz Twój Golf GTI będzie głośniejszy o 20 decybeli. Oprócz tego, zgubisz 10 kg (wideo)

Najnowsze sportowe odmiany niemieckich hatchbacków są zdecydowanie bardzo skuteczne, ale wiele osób narzeka, że brakuje im charakteru. Szybka jazda nie daje prawię żadnych emocji.

Jednym z czynników, które na to wpływają, jest bezsprzecznie brzmienie układu wydechowego. Filtry i katalizatory skutecznie ograniczają hałas wydobywający się spod tylnego zderzaka.

W 15 sekundzie słychać strzały. Ten 45-letni Golf zawstydzi niejedno nowe auto sportowe (wideo)

Warto więc wydać trochę pieniędzy na zestaw, stworzony przez profesjonalistów w tej dziedzinie. Jednym z nich jest pełny wydech od Innotech Performance Exhaust.

Na załączonym nagraniu wideo możesz zobaczyć porównanie brzmienia Volkswagena Golfa GTI z seryjnym wydechem, oraz już z zupełnie nowym układem, wyposażonym w zawory regulujące poziom hałasu.

Volkswagen Golf GTI iPE
Volkswagen Golf GTI iPE

Skok z 90 do 110 decybeli jest bardzo wyraźny. Pojawiły się również, tak uwielbiane przez młodych kierowców, strzały z wydechu. Oprócz donośniejszego dźwięku, nowy układ wydechowy od iPE jest o 10 kilogramów lżejszy od seryjnego.

30-letni Golf nie robił wrażenia na starcie. Gości z RS6 i M4 zaskoczył dopiero na linii mety (wideo)

Nie mamy informacji, czy powoduje on wzrost mocy, ale seryjne 245 koni mechanicznych, produkowane przez 2.0 litrową jednostkę benzynową, powinno być wystarczające dla młodego kierowcy.