Poszedł bokiem, żeby zaprezentować brzmienie nowego wydechu w swoim BMW M3 (wideo)

W zależności od generacji, różne modele BMW M3 napędzane były innymi silnikami. Motorem z największą pojemnością cieszyło się BMW M3 e90.

4.0 litrowa jednostka 8-cylindrowa generowała 420 koni mechanicznych i 400 niutonometrów momentu obrotowego. Auto produkowano w latach 2007-2013 w trzech wersjach nadwoziowych: Coupe e92, Cabrio e93 oraz Sedan e90.

Geniusz z BMW M3 chciał wejść bokiem w zakręt. Nie miał pojęcia, jak to zrobić (wideo)

Samochód był dostępny zarówno z 6-stopniową przekładnią manualną jak i 7-biegowym automatem DKG. W zależności od konfiguracji nadwozia i skrzyni auto przyspieszało do 100 km/h w czasie od 4,6 do 5,3 sekundy.

Dla wielu fanów marki BMW, właśnie ta generacja M3 jest uznawana za charakteryzującą się najlepszym dźwiękiem silnika. Nie ma co się dziwić, w końcu pod maską siedzi aż osiem cylindrów.

Urządzili sobie wyścig między autami. Zniszczyli BMW M4 F82 i rzadkie M3 E36 Cabrio (wideo)

Są oczywiście firmy, które oferują dedykowane układy wydechowe, wydobywające jeszcze lepsze brzmienie jednostki S65B40. Jedną z nich jest iPE, której produktu możesz posłuchać na załączonym nagraniu wideo.