Novitec Ferrari F8 Tributo N-Largo. Za te różnice dopłacasz około pół miliona złotych (wideo)

Najdroższe i najbardziej znane na świecie firmy tuningowe zajmują się modyfikacjami głównie tych najbardziej ekskluzywnych modeli samochodów marek luksusowych.

Nie brakuje w ich ofercie usług dla aut ze znaczkiem Ferrari, Lamborghini, Bentleya czy Rolls-Royce’a. Jedną z bardziej znanych tego typu firm jest niemiecki Novitec.

Novitec zrobił z Rolls-Royce’a Ghosta strasznego bandytę. W środku spadają gwiazdy (wideo)

Nie tworzy on aż tak radykalnych modyfikacji jak Mansory, ale tutaj też od razu widać, że coś jest na rzeczy. Na własnym kanale YouTube postanowili w ciekawy sposób zaprezentować różnicę.

Obok auta z pełnym pakietem ustawiono totalnie seryjny egzemplarz. Nie jest to pierwsze tego typu porównanie, tym razem mamy do czynienia z Ferrari F8 Tributo.

Novitec Ferrari F8 N-Largo
Novitec Ferrari F8 N-Largo

Pakiet Novitec N-Largo składa się z karbonowych elementów nadwozia, felg, zawieszenia, układu wydechowego oraz pakietu zwiększającego moc silnika.

Seryjna jednostka 3.9 V8 biturbo generuje 720 koni mechanicznych. Po wizycie u tunera moc wzrasta do 820 koni. Dzięki temu przyspieszenie do 100 km/h trwa tylko 2,6 sekundy.

Tak wygląda Novitec N-Largo przy seryjnym Ferrari 812 GTS. Różni je 14 centymetrów (wideo)

Na załączonym nagraniu możesz zobaczyć jak w bezpośrednim porównaniu wypada auto seryjne, oraz po modyfikacji. Usłyszysz także różnicę spowodowaną wymianą układu wydechowego.

Novitec nie pochwalił się ceną pełnego pakietu N-Largo dla Ferrari F8, ale przewiduje się, że oprócz zakupu standardowego egzemplarza trzeba się liczyć z kosztem około 500 000 złotych za same modyfikacje.