Seryjne Ferrari F8 Spider skrywa za fotelami 3.9 litrową jednostkę V8 z dwiema turbosprężarkami. Generuje ona 720 koni mechanicznych i 770 niutonometrów, które przekazywane są na tylną oś.
Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje tylko 2,9 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 340 km/h. Dla tych, którzy oczekują od auta nieco więcej, Novitec przygotował specjalny pakiet.
> Novitec Ferrari F8 Tributo N-Largo. Za te różnice dopłacasz około pół miliona złotych (wideo)
W odróżnieniu od poszerzanego wariantu N-Largo, standardowy zestaw nie będzie objęty ograniczeniem produkcji do 15 egzemplarzy.
Oprócz mnóstwa karbonowych elementów nadwozia i brązowych felg w rozmiarze 21 cali, w aucie zamontowano sportowy układ wydechowy z karbonowymi końcówkami, a także moduł zwiększający moc silnika.
> Wjechał na autostradę Ferrari 812 GTS. Świat się zmienił gdy nacisnął przycisk na pilocie (wideo)
Obecnie na tylne koła trafiają 802 konie mechaniczne. W połączeniu z dźwiękiem silnika i brakiem dachu nad głową, auto wprowadza radość z jazdy na zupełnie inny poziom.