Manhart MHX6 700 WB. Kute włókno węglowe robi wrażenie, poczujesz się jak w Mansory

Forged carbon fibre, czyli tłumacząc na język polski, kute włókno węglowe, to materiał, który po raz pierwszy został chyba zaprezentowany w 2010 roku za sprawą premiery Lamborghini Sesto Elemento.

Nietypowy i nieregularny wzór prasowanych włókien pozwala na uzyskanie ciekawych elementów stylistycznych, które są zarówno lekkie i wytrzymałe, ale również interesujące pod względem wizualnym.

Manhart MHX6 700 WB
Manhart MHX6 700 WB

Manhart MH5 GTR. Bazuje na M5 CS i ma aż 788 KM. Powstanie tylko w jednym egzemplarzu

Tym razem Manhart zastosował dużo tego typu materiału przy okazji premiery modelu MHX6 700 WB, bazującego na BMW X6 M Competition. Na zewnątrz znajdziesz aż 24 elementy z kutego włókna węglowego, ale to nie wszystko, bo łaciate komponenty pojawiły się również wewnątrz.

Pod maską X6 M Competition standardowo pracuje 4.4 litrowa jednostka V8 o mocy 625 koni mechanicznych i momencie obrotowym 750 niutonometrów. Dzięki kilku poprawkom, Manhartowi udało się uzyskać 730 koni mechanicznych oraz 900 niutonometrów.

Manhart MHX6 700 WB
Manhart MHX6 700 WB
Manhart MHX6 700 WB
Manhart MHX6 700 WB

MANHART MH5 800. Jeśli uważasz, że Twoje BMW M5 F90 jest powolne i za mało luksusowe

Oprócz tego na pokładzie znalazł się układ wydechowy ze stali nierdzewnej z czterema końcówkami o średnicy 100 milimetrów, obniżone o 30 milimetrów zawieszenie oraz 22-calowe felgi.

Samochód zostanie pokazany już za kilka dni podczas targów motoryzacyjnych w Monachium. Stanie na stoisku Manharta tuż obok jedynego w swoim rodzaju modelu MH5 GTR, bazującego na BMW M5 CS.