Forged carbon fibre. Tłumacząc na język polski, oznacza to kute włókno węglowe. Materiał ten po raz pierwszy zaprezentowano w 2010 roku przy okazji premiery Lamborghini Sesto Elemento.
Nietypowy i nieregularny wzór prasowanych włókien pozwala na uzyskanie ciekawych elementów stylistycznych, które są lekkie, wytrzymałe oraz atrakcyjne dla oka.
Tym razem Manhart zastosował dużo tego typu materiału przy okazji premiery modelu MHX6 700 WB, bazującego na BMW X6 M Competition. Na zewnątrz znajdziesz aż 24 elementy z kutego włókna węglowego. Łaciate komponenty pojawiły się również wewnątrz.
Pod maską X6 M Competition standardowo pracuje 4.4 litrowa jednostka V8 o mocy 625 koni mechanicznych i momencie obrotowym 750 niutonometrów. Dzięki kilku poprawkom, Manhartowi udało się uzyskać 730 koni mechanicznych oraz 900 niutonometrów.
Na pokładzie znalazł się układ wydechowy ze stali nierdzewnej z czterema końcówkami o średnicy 100 milimetrów. Zawieszenie obniżono o 30 milimetrów, natomiast całość stoi na 22-calowych felgach.
Samochód zostanie pokazany już za kilka dni podczas targów motoryzacyjnych w Monachium. Stanie na stoisku Manharta tuż obok jedynego w swoim rodzaju modelu MH5 GTR, bazującego na BMW M5 CS.