809 KM w luksusowej limuzynie od niemieckiego tunera. Manhart ER 800 ma bajer z Rolls-Royce’a

Niedawno niemiecki tuner Manhart uświadczył nas dwoma wariantami bazującymi na BMW M5 F90. Jeden z nich to limitowana do zaledwie jednej sztuki edycja MH5 GTR. Powstała ona bowiem na podstawie M5 CS.

Tym razem przyszła pora na bezpośredniego konkurenta M5 ze Stuttgartu. Chodzi oczywiście o Mercedesa-AMG E 63 S 4MATIC+. Tuner postanowił tę kreację nazwać ER 800.

Manhart ER800 Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+
Manhart ER800 Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+

Manhart MH5 GTR. Bazuje na M5 CS i ma aż 788 KM. Powstanie tylko w jednym egzemplarzu

Liczba 800 zdradza od razu ile koni mechanicznych znajdziemy pod maską. Seryjny 4.0 litrowy silnik V8 oferuje 612 koni mechanicznych oraz 850 niutonometrów. Tutaj mamy ich zatem nieco więcej.

Dokładnie jest to 809 koni i 1070 niutonometrów momentu obrotowego. Auto na zdjęciach to przedliftowa wersja Klasy E, ale bez problemu tuner zmodyfikuje Twój nowszy egzemplarz.

Manhart ER800 Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+
Manhart ER800 Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+

Oprócz zwiększenia mocy Manhart dorzuci Ci wydajniejsze hamulce ceramiczne, obniżone o 20 milimetrów zawieszenie, końcówki układu wydechowego, gwieździstą podsufitkę w stylu Rolls-Royce’a oraz złote naklejki.

Manhart MHX6 700 WB. Kute włókno węglowe robi wrażenie, poczujesz się jak w Mansory

Pełny pakiet to koszt około 47 000 euro, czyli przeliczając na złotówki, będzie to jakieś 220 000 złotych. Jeśli jednak nie masz ochoty na wszystkie modyfikacje, możesz zamówić tylko przypadające Ci do gustu opcje.