Wjechał 840-konnym Ferrari do tunelu. Hałas Noviteca N-Largo było słychać z daleka (wideo)

Nie ma chyba lepszego sposobu na spędzenie wolnego popołudnia, niż oglądanie filmu z udziałem pięknych samochodów, które przyprawiają o gęsią skórkę. Takim samochodem z pewnością jest Ferrari, które dodatkowo otrzymało trochę miłości od Noviteca.

Auto bazujące na modelu 812 GTS jest teraz szersze, niższe, głośniejsze i mocniejsze. No bo przecież 800 koni mechanicznych produkowanych przez 6.5 litrowe V12 nie jest w stanie zadowolić wszystkich.

Novitec zwiększył moc w Ferrari SF90 Stradale. Nie jest to jednak ich ostatnie słowo (wideo)

Karbonowy pakiet stylistyczny poszerzył Ferrari aż o 14 centymetrów, a sportowe zawieszenie pozwala na regulację wielkości prześwitu w zakresie 40 milimetrów. Mimo to, udało się w nadkolach zmieścić 21 oraz 22-calowe felgi.

Obecnie jednostka napędowa oferuje kierowcy 840 koni mechanicznych i przyspieszenie do 100 km/h w 2,8 sekundy. Maksymalna prędkość to z kolei aż 345 km/h.

O niespotykane doznania akustyczne dba autorski układ wydechowy Noviteca. Przejazd przez górskie przełęcze, w których nie brakuje tuneli, zapiera dech w piersiach.

To jeden z najgłośniejszych Urusów na świecie. Novitec Esteso ma ponad 780 KM (wideo)

Powstanie tylko 18 egzemplarzy Noviteca Ferrari 812 GTS N-Largo. Wszystkie zostały już niestety sprzedane, więc nawet nie próbuj rozbijać swojej świnki skarbonki.