Porsche Taycan sam zaparkuje, nawet jeśli nie będziesz w nim siedział. Nowość na 2022 rok

Już od września tego roku rozpocznie się w Stuttgarcie produkcja modeli Taycan i Taycan Cross Turismo w wersji na nowy rok modelowy 2022. W aucie pojawiło się kilka zmian technicznych.

Bez nowej homologacji i testów WLTP auto będzie w stanie realnie pokonać nieco więcej kilometrów na jednym ładowaniu. Porsche popracowało nad elektroniką i zmodyfikowało działanie układu napędowego.

2022 Porsche Taycan Turbo S
2022 Porsche Taycan Turbo S

Porsche Taycan jak G-Klasa? Tunerzy go uwielbiają. Klienci mają w czym wybierać (wideo)

W modelach z napędem na obie osie, przednie koła dużo rzadziej będą napędzane w trybie Normal i Range. Ponadto, podczas tzw. żeglowania i na postoju, żadna energia nie trafi również na tylną oś.

Taycan może być również wyposażony w system zdalnego parkowania. Nie jest wtedy wymagana nawet obecność kierowcy wewnątrz auta. Lekkie zmiany dotyczą systemu inforozrywki i nawigacji, działają one sprawniej i mają większą integrację z systemem Android Auto.

2022 Porsche Taycan Turbo S
2022 Porsche Taycan Turbo S

Jak poziom baterii wpływa na osiągi? Sprawdził to na przykładzie Porsche Taycana Turbo (wideo)

Ostatnią nowością jest personalizacja karoserii. Do dyspozycji klientów oddane zostaje teraz jeszcze więcej kolorów lakieru, a także opcja Paint To Sample Plus, która pozwala na wybranie dowolnej barwy z pełnej palety kolorystycznej.