Już od września tego roku rozpocznie się w Stuttgarcie produkcja modeli Taycan i Taycan Cross Turismo w wersji na nowy rok modelowy 2022. W aucie pojawiło się kilka zmian technicznych.
Bez nowej homologacji i testów WLTP auto będzie w stanie realnie pokonać nieco więcej kilometrów na jednym ładowaniu. Porsche popracowało nad elektroniką i zmodyfikowało działanie układu napędowego.
W modelach z napędem na obie osie, przednie koła dużo rzadziej będą napędzane w trybie Normal i Range. Ponadto, podczas tzw. żeglowania i na postoju, żadna energia nie trafi również na tylną oś.
Taycan może być również wyposażony w system zdalnego parkowania. Nie jest wtedy wymagana nawet obecność kierowcy wewnątrz auta. Lekkie zmiany dotyczą systemu inforozrywki i nawigacji, działają one sprawniej i mają większą integrację z systemem Android Auto.
> Jak poziom baterii wpływa na osiągi? Sprawdził to na przykładzie Porsche Taycana Turbo (wideo)
Ostatnią nowością jest personalizacja karoserii. Do dyspozycji klientów oddane zostaje teraz jeszcze więcej kolorów lakieru, a także opcja Paint To Sample Plus, która pozwala na wybranie dowolnej barwy z pełnej palety kolorystycznej.