Pędząc 320 km/h to Pagani jest cięższe o tonę. Huayra R kosztuje 12 milionów zł netto (wideo)

Jeśli w ten poranek nie masz sił żeby wstać z łóżka lub jesteś niewyspany, mamy dla Ciebie świetny budzik. Załóż słuchawki i odpal załączony materiał wideo. Od razu postawi Cię to na nogi.

Ryk, który na nim usłyszysz, pochodzi z układu wydechowego nowego Pagani Huayra R. Torowa zabawka przechodziła niedawno testy na torze wyścigowym Monza w Mediolanie.

Pagani Huayra jest już z nami 10 lat. Nowe BC Pacchetto Tempesta ma aż 6 końcówek wydechu

Wolnossący silnik V12 o pojemności 6.0 litrów kręci się aż do 9 000 obrotów na minutę. 850 koni mechanicznych i 750 niutonometrów czyni z Pagani prawdziwego torowego zabijakę.

2022 Pagani Huayra R
2022 Pagani Huayra R

Dźwięk silnika przypomina bolidy Formuły 1 sprzed lat, a nowa aerodynamika zapewnia docisk o sile aż 1 000 kilogramów przy prędkości 320 km/h.

Kupił swoje Pagani Huayra w 2016 roku. Tak wygląda obsługa klienta po pięciu latach (wideo)

Pagani zamierza zbudować tylko 30 egzemplarzy nowej Huayra R. Każde auto będzie kosztowało 12 milionów złotych netto. Oczywiście nie wyjedziesz nim na Plac Trzech Krzyży, ponieważ to Pagani nie posiada homologacji drogowej.