MANHART MH5 800. Jeśli uważasz, że Twoje BMW M5 F90 jest powolne i za mało luksusowe

Jednym z nieco mniej kojarzonych niemieckich tunerów jest MANHART. Być może już o nim słyszałeś, ale zapewne nie tak często jak na przykład o ABT, Mansory czy Brabusie.

Tym razem inżynierowie zabrali się za poprawki dotyczące BMW M5 F90. Po konwersji na wariant MH5 800, moc 4.4 litrowego silnika V8 rośnie do 815 koni mechanicznych, a moment do aż 1 050 niutonometrów.

Manhart MH5 800 BMW M5 F90
Manhart MH5 800 BMW M5 F90

W nowym Golfie GTI możesz poczuć się jak w Rolls-Royce. Zobacz co zrobił Manhart

W silniku zamontowano między innymi nowy układ dolotowy, intercooler i nowe turbosprężarki. O doznania dźwiękowe dba autorski układ wydechowy MANHART, a lepsze przenoszenie mocy na asfalt zapewnia przeprogramowana skrzynia biegów.

Dzięki zastosowaniu sprężyn H&R auto leży nieco niżej oraz prowadzi się pewniej. W nadkolach zmieszczono 21-calowe felgi, które na tylnej osi mają szerokość 10,5 cala. Nadwozie oklejono kilkoma dokładkami z karbonu, a egzemplarz przedstawiony na zdjęciach pokryto matową folią.

Manhart MH5 800 BMW M5 F90
Manhart MH5 800 BMW M5 F90

Manhart DP 500 wypełnia lukę stworzoną przez Land Rovera. Defender ma teraz 512 KM

Wewnątrz możesz pomyśleć, że prowadzisz Rolls-Royce’a. Na podsufitce zamontowano mnóstwo punktów świetlnych LED, które imitują gwieździste niebo. Pojawiło się też kilka dodatków z karbonu, takich jak na przykład łopatki przy kierownicy.