Kupił swoje Pagani Huayra w 2016 roku. Tak wygląda obsługa klienta po pięciu latach (wideo)

Manny Khoshbin to osoba, którą być może już kojarzysz. Inwestor nieruchomości posiada dosyć popularny kanał na YouTube, na którym prezentuje swoją kolekcję samochodów.

Znajdują się w niej prawdziwe perełki, kilka egzemplarzy Bugatti, Pagani, Ford GT oraz co najmniej osiem sztuk Mercedesa SLR Mclarena. Jego garaż jest naprawdę imponujący.

Zgadnij, jaki jest jego ulubiony samochód? Właśnie kupił kolejne dwa egzemplarze (wideo)

Jednym z bardziej wyjątkowych aut, które trzyma w garażu, jest Pagani Huayra Hermes. Jest to jedyny w swoim rodzaju egzemplarz wyprodukowany we współpracy z ekskluzywnym francuskim domem mody.

Pagani Huayra Hermes
Pagani Huayra Hermes

Niedawno otrzymał wiadomość od Pagani, że istnieje możliwość ulepszenia jego egzemplarza. Jako że włoski producent bez przerwy pracuje nad nowymi wersjami modelu Huayra, pojawiają się nowe możliwości i rozwiązania.

Posiadanie tak małej gamy modelowej pozwala na ulepszanie samochodów wyprodukowanych już kilka lat temu. Manny otrzymał taką opcję, po wizycie w serwisie jego auto będzie się łagodniej zachowywało przy niższych prędkościach, a także może uzyskać trochę dodatkowej mocy.

Przez nieuwagę uszkodzili podwozie w dwóch Pagani. Wizyta w serwisie będzie bolała (wideo)

To się nazywa dbanie o klienta. Nie ma co się dziwić, płacąc za samochód dziesiątki milionów złotych można oczekiwać tego typu obsługi, i to nie tylko przez pierwszy rok. Egzemplarz widoczny na nagraniu został bowiem wyprodukowany w roku 2016.