Szkoda, że nie brzmi tak dobrze jak przyspiesza. BMW M5 CS nie zadowoli wszystkich (wideo)

Niestety w dzisiejszych czasach klient oczekujący ryczącego dźwięku silnika ma dosyć ograniczone pole wyboru. Z pewnością nie będzie zadowolony wybierając jedną z najnowszych propozycji od BMW M.

Najmocniejsza odmiana M5 wyposażona jest w 4.4 litrowy silnik V8 twin turbo, którego moc to 635 koni mechanicznych. Moment obrotowy 750 niutonometrów przekazywany jest na wszystkie koła za pomocą napędu M xDrive.

Oto nowy król BMW: najpotężniejsze M5 CS (2021) debiutuje, a w Monachium grzmi

Takie cyferki pozwalają oczywiście na niesamowite osiągi. Rozpędzenie się do 100 km/h zajmuje mniej niż 3 sekundy, a czas przyspieszenia od 100 km/h do 200 km/h to zaledwie 6,7 sekundy.

BMW M5 CS (2021): przód
BMW M5 CS (2021): przód

Z pewnością robi to ogromne wrażenie na wszystkich pasażerach mających przyjemność zasiadania w czterech fotelach kubełkowych. O emocjach nie można jednak powiedzieć mówiąc o dźwięku silnika. Jak możesz usłyszeć na załączonym materiale wideo, pozostawia on wiele do życzenia.

Czy Audi RS e-tron GT jest w stanie zapewnić takie same emocje jak BMW M5 CS? (wideo)

Przykładem producenta, który zdecydowanie potrafi wyciągać z turbodoładowanych jednostek rasowe brzmienie jest Mercedes-AMG. Już nawet Audi RS6 nie potrafi wykrzesać tak wspaniałego dźwięku jak kiedyś.