Potrzeba 50 metrów kwadratowych karbonu aby powstał TopCar Stinger GTR Carbon Edition

Rosyjski tuner TopCar znany jest ze swoich kreacji dotyczących Porsche, Mercedesów, McLarenów oraz Lamborghini. Tym razem mamy do czynienia z najnowszym wcieleniem 911 Turbo S 992.

Wszystkie elementy nadwozia zostały zastąpione zamiennikami wykonanymi w pełni z włókna węglowego. Łącznie wykorzystano aż 48,59 metrów kwadratowych tego materiału.

Żółta kartka od Mansory. To G63 nie przejedzie niezauważone jak piłka w światło polskiej bramki

Porsche 911 turbo S 992 TopCar Stinger GTR Carbon Edition
Porsche 911 turbo S 992 TopCar Stinger GTR Carbon Edition

Pakiet składa się z aż 84 części, każda z nich wykonana jest z czterech warstw karbonu. Tuner zamierza wyprodukować tylko 13 takich pakietów, 3 z nich zostały już sprzedane.

Seryjna jednostka napędowa Porsche 911 Turbo S powinna każdemu wystarczyć, ale TopCar z pewnością nie chce mieć co do tego żadnych wątpliwości.

Porsche 911 turbo S 992 TopCar Stinger GTR Carbon Edition
Porsche 911 turbo S 992 TopCar Stinger GTR Carbon Edition

Nie mamy informacji na temat wzrostu mocy, ale z pewnością jest taka opcja. W przypadku poprzedniej generacji TopCar osiągał z 911 Turbo S 991 750 koni mechanicznych.

W tym rodzinnym sedanie nie podskoczy Ci żaden kozak. AMG E63 S od Brabusa ma 800 KM

Niestety nie znamy również kwoty jaką rosyjski tuner życzy sobie za Stingera GTR Carbon Edition. Wydaje nam się jednak, że przy tak limitowanej produkcji, nie ma co liczyć na okazyjne ceny.