Manhart DP 500 wypełnia lukę stworzoną przez Land Rovera. Defender ma teraz 512 KM

Land Rover Defender skierowany jest głównie do użytkowników, którzy od czasu do czasu zjeżdżają na boczne drogi. Swoim nowym samochodem przejadą nawet przez najtrudniejszy teren.

Ale jeśli wśród kupujących brytyjskiego SUVa są osoby, które jeżdżą tylko po asfalcie, nie obchodzą ich możliwości jazdy w off-roadzie i potrzebują trochę więcej mocy, wtedy powinni udać się do Manharta.

Ledwo kupił nowe BMW M3 i już było dla niego za wolne. Udał się więc do Manharta (wideo)

Manhart DP 500 Land Rover Defender
Manhart DP 500 Land Rover Defender

Przygotował on pakiet nazwany DP 500. Dyskretny bodykit nadaje Defenderowi nieco agresywnego wyglądu, tak samo jak 24-calowe felgi i obniżone o 30 milimetrów zawieszenie.

Wewnątrz możesz zauważyć nową tapicerkę wykonaną ze skóry i alcantary, z odpowiednimi logotypami na zagłówkach i specjalnymi przeszyciami.

Manhart DP 500 Land Rover Defender
Manhart DP 500 Land Rover Defender

Najwięcej zadziało się pod maską. Seryjny 3.0 litrowy silnik 6-cylindrowy o mocy 400 koni mechanicznych nie dla każdego będzie spełnieniem marzeń.

Zobacz jaką prędkość maks. osiąga Range Rover Velar po tuningu Manhart SV600 (wideo)

Wystarczyło tylko zmienić mapę silnika, aby osiągnąć z niego aż 512 koni mechanicznych i 710 niutonometrów momentu obrotowego. Teraz można z przyjemnością pokonywać niemieckie autostrady bez ograniczeń prędkości.