Brak możliwości finansowych na zakup najdroższych modeli z gamy danego producenta nie pozbawia Cię możliwości konkurowania z nimi na drodze.
Zawsze pozostaje opcja tuningu mechanicznego, który pozwoli na zwiększenie mocy silnika. Dzięki temu nie będą Ci straszne auta, które z salonu wyjeżdżają nawet z dwukrotnie mocniejszymi silnikami.
> Niemieckie szybkie kombi sprzed 15 lat. Które było najszybsze? RS, M czy AMG? (wideo)
Tak postanowił zrobić właściciel BMW M340i xDrive G20, którego silnik 3.0 R6 seryjnie generuje 374 konie mechaniczne i 500 niutonometrów.
Nie wiemy dokładnie jakich modyfikacji dokonał, ale moc wzrosła do 468 koni mechanicznych a moment obrotowy do 660 niutonometrów.
> Audi RS6 vs. BMW M5 Competition vs. Mercedes-AMG E63 S: król „na mokrym” jest tylko jeden (wideo)
Jak widać na załączonym materiale wideo, nie są mu straszne teraz Mercedesy-AMG GT 63 S, których 4.0 litrowe silniki V8 oferują aż 640 koni mechanicznych.