To BMW Serii 3 pędzi ponad 300 km/h. Podjazdu nie mają nawet 3 razy droższe AMG (wideo)

Brak możliwości finansowych na zakup najdroższych modeli z gamy danego producenta nie pozbawia Cię możliwości konkurowania z nimi na drodze.

Zawsze pozostaje opcja tuningu mechanicznego, który pozwoli na zwiększenie mocy silnika. Dzięki temu nie będą Ci straszne auta, które z salonu wyjeżdżają nawet z dwukrotnie mocniejszymi silnikami.

Niemieckie szybkie kombi sprzed 15 lat. Które było najszybsze? RS, M czy AMG? (wideo)

Tak postanowił zrobić właściciel BMW M340i xDrive G20, którego silnik 3.0 R6 seryjnie generuje 374 konie mechaniczne i 500 niutonometrów.

Nie wiemy dokładnie jakich modyfikacji dokonał, ale moc wzrosła do 468 koni mechanicznych a moment obrotowy do 660 niutonometrów.

Audi RS6 vs. BMW M5 Competition vs. Mercedes-AMG E63 S: król „na mokrym” jest tylko jeden (wideo)

Jak widać na załączonym materiale wideo, nie są mu straszne teraz Mercedesy-AMG GT 63 S, których 4.0 litrowe silniki V8 oferują aż 640 koni mechanicznych.