Standardowy Ford Mustang GT z 5.0 litrowym silnikiem V8 oferuje kierowcy aż 450 koni mechanicznych mocy i 529 niutonometrów momentu obrotowego. Czy to mało?
Oczywiście, że nie. Są jednak klienci, którzy potrzebują jeszcze więcej emocji. Można wybrać mocniejszą odmianę Mach 1 lub GT500, ale to wiąże się z delikatnymi zmianami stylistycznymi.
> Shelby GT Mustang może mieć nawet 700 koni mechanicznych. Cena startuje od 235 tys. złotych
A co jeśli chcesz zachować wygląd seryjnego Mustanga i mimo to mieć mocniejsze auto? Wtedy polecamy wybrać się do firmy Edelbrock.
Oferuje ona trzy warianty podniesienia mocy w 5.0 litrowym silniku V8 Mustanga. Każda z opcji opiera się na zamontowaniu kompresora. Zyskamy więc genialny świst, który będzie świetnie współgrał z bulgotem V8.
Już najsłabszy pakiet podnosi parametry silnika do 623 koni mechanicznych i 690 niutonometrów. Dopłacając do wariantu numer 2 otrzymujesz 686 koni oraz 749 niutonometrów. Najwyższa opcja to już moc przekraczająca 800 koni mechanicznych.
> Ten gość tak kocha diesle, że wsadził klekota do Mustanga. Jest szybszy niż 5.0 V8 (wideo)
Za pakiet numer 2 trzeba zapłacić 36 000 złotych. Dostajemy do tego gwarancję na trzy lata lub 58 tysięcy kilometrów. Kompresor możesz zamontować jeśli posiadasz Mustanga wyprodukowanego w latach 2015-2021.