Do tej pory klienci zdecydowani na zakup nowego Seata Leona mieli do wyboru benzynowe silniki o pojemności 1.0 oraz 1.5 TSI o mocy od 110 do 150 koni mechanicznych. Teraz nareszcie trafi do oferty jeszcze mocniejszy wariant.
Już wkrótce konfigurując nowego Seata Leona będziesz mógł wyposażyć go w silnik 2.0 TSI o mocy 190 koni mechanicznych (140 kW) i momencie obrotowym 320 niutonometrów dostępnym już od 1,500 obrotów na minutę.
> Seat Tarraco e-Hybrid debiutuje w Polsce. Model PHEV ma 245 KM i przejedzie 49 km w trybie EV
Taki silnik ma zapewnić przyspieszenie do 100 km/h w 7.4 sekundy, a wszystko to za sprawą automatycznej 7-biegowej przekładni DSG, która przekazuje moc na przednie koła.
Producent zapewnia, że średnie spalanie Seata Leona 2.0 TSI ma oscylować miedzy 6.7 a 7.2 litra na 100 kilometrów w przypadku hatchbacka, i między 6.7 a 7.3 litra w wersji kombi czyli Sportstourer. Emisja CO2 to odpowiednio 151-164 gram na kilometr i 151-165 gram.
W standardzie otrzymamy też wydajniejszy układ hamulcowy z wentylowanymi tarczami o średnicy 312 milimetrów. Producent nie podał jeszcze cen nowego wariantu Leona, ale najprawdopodobniej już niedługo je poznamy.