Tak przyszpanował swoim szybkim Civiciem 1.6 l, że podziękowali mu jeszcze szybciej (wideo)

Ten kierowca Civica pomimo, że miał przednionapędowe auto z Japonii postanowił zademonstrować publiczności, że potrafi palić gumę niczym w tylnonapędowym BMW. Kierowca tak bardzo się rozkręcił, ze w pewnym momencie organizator podziękował mu z politowaniem za pokaz!

Mało brakowało a uniesiony emocjami prawie wjechał w publiczność, co mogłoby się skończyć katastrofą. Katastrofą finansową pewnie i tak się skończyło, ponieważ, jak zauważył sam konferansjer, najprawdopodobniej po takim nieudolnym popisie sprzęgło będzie się nadawało do wymiany.

Chciał spalić gumę, a spalił co innego: kompletny amator czy wynik popularnego objawu COVID-19? (wideo)

Honda Civic VI generacji to bardzo popularne auto wśród młodych kierowców. Wielu z nich kupuje sobie podobny egzemplarz jako swój pierwszy samochód i na początek przygody z japońską motoryzacją.

Przez okres 6 lat, na całym świecie sprzedawano 6 generację Civica w ponad 30 wersjach silnikowych. Pojemności od 1.4 litra do 1.8 oferowały kierowcom od 75 do nawet 185 koni mechanicznych w topowej odmianie Type-R. Dostępne były również 3 warianty silników diesla o mocy 86, 101 i 105 koni mechanicznych.

Obecmie na rynku pojawia się już jedenasta generacja najpopularniejszego Japończyka. Honda Civic Sedan trafiła właśnie do Stanów Zjednoczonych.

11 gen. Hondy Civic (2021) oficjalnie. Koniec z manualem, dostępny będzie tylko automat