Amator w Fordzie Puma wybrał się na tor i od razu przysporzył kierowcom problemów (wideo)

Większość ludzi zapomina, że tor Nurburgring Nordschleife jest w zasadzie publiczną autostradą i obowiązują tutaj normalne zasady ruchu drogowego. Warto pamiętać, że wyprzedzanie także powinno odbywać się raczej z lewej strony, ponieważ szybciej jadący samochód z prawej może niektórych zaskoczyć, tak jak tego asa ze starej Pumy.

Ten kierowca Lotusa Elise postanowił wyprzedzić Forda Pumę z prawej strony co skończyło się obróceniem samochodu. Na szczęście tym razem nie doszło do fizycznego kontaktu między samochodami. Incydent nie odciąża jednak kierowcy Forda, który powinien cały czas monitorować sytuację za samochodem w lusterkach. Co więcej, wcześniej powinien ustąpić miejsca szybciej jadącemu kierowcy zjeżdżając do prawej strony.

> Ford Puma ST wyceniony: polski cennik od 125 tysięcy złotych, ale dużo ciekawsza wersja kosztuje 137 tysięcy złotych

Ford Puma pierwszej generacji został zaprezentowany w 1997 roku i był produkowany do 2002 roku. Trzydrzwiowe sportowe coupe w topowej wersji silnikowej o pojemności 1.7 l generuje 157 koni mechanicznych oraz 162 Nm maksymalnego momentu obrotowego, które umożliwiają przyspieszenie do pierwszej setki w czasie 7,9 sekundy. Nowa generacja Pumy nie ma nic wspólnego z poprzednikiem i przyjęła styl crossovera, który przeważnie występuje z jednostką benzynową o pojemności 1.0 l i mocy 125 koni mechanicznych.