BMW M8 Gran Coupe po tuningu G-Power ma tyle mocy, że nawet najszybsze Audi będzie miało problem

Umówmy się, już nawet fabryczne BMW M8 Gran Coupe jest piekielnie mocną bestią. 625 koni mechanicznych zadowoli najbardziej wymagających klientów. Właściciel nie może mieć jednak pewności, że w razie spotkania na drodze jednego z modeli Audi RS czy Mercedesa AMG, zwycięży ewentualny pojedynek na prostej. Taką pewność daje dopiero egzemplarz po wizycie u tunera G-Power.

Niemiecka firma tuningowa G-Power wprowadziła do oferty trzy poziomy pakietu, które zwiększają moc silnika BMW o pojemności 4.4 l V8 nawet o 195 koni mechanicznych.

Projekt nosi nazwę G8-M i zwiększa moc M8 Gran Coupe do 720 koni mechanicznych i 850 Nm, 770 koni mechanicznych i 930 Nm lub nawet do 820 koni mechanicznych oraz 1000 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Każdy poziom wymaga innych przeróbek, z czego pierwszy poziom wymaga jedynie przeprogramowania jednostki sterującej pracą silnika ECU.

G8-M w najmocniejszej wersji osiąga pierwszą setkę w czasie 3 sekund oraz prędkość maksymalną 335 km/h. Takie osiągi są w zupełności wystarczające, żeby pokonać fabryczne Audi RS6 czy Mercedesa-AMG GT 63 S.

> Porsche Taycan vs. BMW M8 Gran Coupe: niemiecka limuzyna nawet się nie zbliżyła

Tuner proponuje również skromny pakiet stylistyczny obejmujący dyskretny tylny spojler, nową maskę z włókna węglowego oraz 21-calowe koła z oponami Michelin Pilot Sport 4S o wymiarach 285/30 i 295/30 z tyłu.

BMW M8 Gran Coupe: G8-M tuning
BMW M8 Gran Coupe: G8-M, tuning G-Power