Polskie salony Hondy szykują się na wprowadzenie do sprzedaży nowego elektrycznego modelu. Jest nim niewielkich rozmiarów model o nazwie Honda e (BEV), który jest dostępny w dwóch wersjach: standardowej BASE oraz ADVANCE.
Podstawowa wersja Hondy e została wyceniona na 152 900 złotych. Po przelaniu takiej kwoty na konto dilera kupujący wyjedzie z salonu Hondą e BASE z silnikiem elektrycznym o mocy 136 koni mechanicznych i baterią o pojemności 35,5 kWh, która umożliwia przejechanie maksymalnie do 222 kilometrów na jednym ładowaniu. Elektryczne auto w bazowym wariancie zostało wyposażone m.in. w dwa ekrany o rozmiarze 12,3-cala, czujniki parkowania, podgrzewane fotele oraz komplet systemów bezpieczeństwa.
Droższy model Honda e Advance kosztuje 165 900 złotych. Wersja Advance generuje 154 koni mechanicznych (+18 KM), ale przejedzie tylko 212 kilometrów (-10 km). Na pokładzie znalazły się ponadto: system kamer 360 stopni oraz lepszy system audio. Pojemność baterii pozostaje bez zmian.

Honda oferuje również opcjonalne pakiety wyposażenia. Na przykład pakiet serwisowy został wyceniony na 3000 złotych. Pakiet Urban (nakładki na progi, listwy boczne drzwi, listwy ochronne zderzaka) kosztuje przynajmniej 2500 złotych, natomiast za skórzaną tapicerkę należy wyłożyć 7900 złotych.

Honda e mierzy 3.894 milimetrów długości, 1.752 milimetrów oraz 1.512 milimetrów wysokości przy rozstawie osi 2.538 milimetrów. Akumulator litowo-jonowy waży prawie 230 kilogramów, natomiast całkowita masa własna pojazdu wynosi 1514 kilogramów. Bazowa wersja przyspiesza do pierwszej setki w czasie 9 sekund. W przypadku wariantu Honda e Advance czas przyspieszenia do pierwszej setki wynosi 8,3 sekundy (-0,7 sekundy). Pasażerowie w przypadku rozłożonych siedzeń mogą przewieźć jedynie 171 litrów bagażu. Pojemność ta wzrasta do 571 litrów po złożeniu siedzeń (do linii okien). Mała elektryczna Honda e przewiezie maksymalnie czterech pasażerów i maksymalnie rozpędzi się do 145 km/h.