Porsche oficjalnie zaprezentowało odświeżone wersje trzech wariantów modelu Panamera – Turbo S E-Hybrid, 4 E-Hybrid i 4S. Najmocniejsza wersja, czyli Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid zyskała kilka dodatkowych koni mechanicznych, dzięki czemu łączna moc modelu wynosi 700 koni mechanicznych oraz 870 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Konfiguracja napędowa składa się z silnika bi-turbo V8 o pojemności 4.0 l i mocy 571 koni mechanicznych oraz jednostki elektrycznej o mocy 136 koni mechanicznych.
Według danych producenta, nowa Panamera Turbo S E-Hybrid przyspiesza do pierwszej setki w czasie 3,2 sekundy, czyli o 0,2 sekundy szybciej od modelu sprzed liftingu. Prędkość maksymalna wynosi 315 km/h.
> Porsche Panamera (2021) po liftingu: debiutują nowe wersje Turbo S i 4S E-Hybrid
Porsche Panamera 4 E-Hybrid (2021) łączy w sobie motor V6 biturbo o pojemności 2.9 l i mocy 330 koni mechanicznych z silnikiem elektrycznym o mocy 136 koni mechanicznych. Łączna moc tego zestawu to 462 koni mechanicznych. Panamera 4 E-Hybrid przyspiesza do pierwszej setki w czasie 4,4 sekundy (-0,2 sekundy w porównaniu do poprzednika) i maksymalnie rozpędza się do 280 km/h (+2 km/h).
> Panamera Coupe coraz bardziej realna. Porsche rozważa następcę modelu 928
Porsche Panamera (PHEV) – jaki zasięg elektryczny i pojemność akumulatora?
Obie wersje hybrydowe dysponują akumulatorem litowo-jonowym o pojemności 17,9 kWh (w modelach sprzed liftingu instalowany był akumulator o pojemności 14,1 kWh). Większa bateria skutkuje lepszym zasięgiem. Panamera Turbo S E-Hybrid przejedzie na prądzie do 50 kilometrów, natomiast Panamera 4 E-Hybrid nawet do 56 kilometrów.
Porsche Panamera 4S (2021) chowa pod maską silnik biturbo V6 o pojemności 2.9 l i mocy 440 koni mechanicznych. Panamera 4S przyspiesza do pierwszej setki w czasie 4,1 sekundy (-0,1 sekundy) i osiąga prędkość maksymalną nawet 295 km/h z pakietem Sport Chrono (+6 km/h).