Panda kończy w tym roku 40 lat. Z tej okazji Fiat zaprezentował wersję modelu po faceliftingu na rok modelowy 2021. Do wariantów wyposażenia City Life, City Cross i Cross dołącza nowa Panda Sport (2021), która „kierowana jest do klientów prowadzących aktywny tryb życia”.
Zmiany stylistyczne modelu obejmują nowe zderzaki, listwy progowe, nowe koła oraz w przypadku wersji Sport – 16-calowe koła z dwukolorowym wykończeniem, lusterka w kolorze nadwozia oraz nowy szaro matowy kolor, który jest dostępny wyłącznie w tej wersji. Specjalny pakiet Pandemonio dodaje do modelu przyciemniane szyby, czerwone zaciski, skórzaną tapicerkę i kontrastujące czerwone szwy.
Wewnątrz najważniejszą nowością jest wprowadzenie systemu informacyjno-rozrywkowego uConnect z ekranem o rozmiarze 7-cali, który można sparować z Apple CarPlay oraz Android Auto. Fiat popracował także nad nowym wykończeniem (podobno lepszej jakości) i tapicerką, która powstaje z materiałów z odzysku (recykling).
Fiat Panda (2021) po liftingu: silniki, moc, technologia hybrydowa
Jeśli chodzi o kwestie mechaniczne, pod maską debiutuje trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1.0 l i mocy 70 koni mechanicznych (FireFly Hybrid), który współpracuje z 6-stopniową przekładnią manualną. Jest to silnik z tzw. łagodną technologią hybrydową, która obniża zużycie paliwa poprzez magazynowanie energii z hamowania w akumulatorze litowo-jonowym. Energia ta jest później wykorzystywana do ponownego uruchomienia silnika, jako część systemu start/stop. Warto dodać, że będzie to jedyny silnik dostępny pod maską nowego Fiata Pandy 2021.