Porsche 911 Turbo S vs. BMW M8 vs. Nissan GT-R po tuningu: jeden z kierowców nawet nie poczuł, że się ściga

Nowe Porsche 911 Turbo S 992 to szybki samochód. Najmocniejsza 911-ka zdążyła już pokazać najszybszemu modelowi elektrycznemu – Taycanowi Turbo S – gdzie jest jego miejsce, a znacznie mocniejszy McLaren 720S miał ogromne problemy, żeby dogonić niemiecki pocisk.

Porsche 911 Turbo S jest tak szybkie, że w konfrontacji ze zmodyfikowanym Nissanem GT-R i BMW M8 Competition było właściwie niewidoczne, ponieważ za szybko uciekał rywalom. Prawdziwa walka toczyła się między M8 i GT-R. Japoński supersamochód to egzemplarz po wizycie u specjalistów z Liberty Walk.

BMW M8 Competition jest zasilane przez silnik V8 twin-turbo o pojemności 4.4 l i mocy 625 koni mechanicznych oraz 750 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bawarska maszyna jest najcięższą z trzech i waży dokładnie 1950 kilogramów.

> Porsche Taycan vs. BMW M8 Gran Coupe: niemiecka limuzyna nawet się nie zbliżyła

Nissan GT-R od Liberty Walk chowa pod maską motor V8 twin-turbo o mocy ponad 700 koni mechanicznych oraz 830 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Japoński model waży 1750 kilogramów, jest więc o 200 kilogramów lżejszy od BMW M8.

> Mercedes-AMG A45 S vs. BMW M8 Competition: tańsze o połowę AMG wygra drag race tylko pod jednym warunkiem (wideo)

Najszybszy samochód z całej trójki – Porsche 911 Turbo S – dysponuje oczywiście turbodoładowaną „szóstką” o pojemności 3.8 l o mocy 650 koni mechanicznych i 830 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sportowiec ze Stuttgartu jest najlżejszy w stawce – waży 1650 kilogramów.

911 Turbo S jest wyraźnym zwycięzcą w każdej rundzie, ale zacięta walka trwała między GT-R i M8.