Bentley dopiero zaprezentował nową Bentaygę, ale pierwsze egzemplarze już jeżdżą po drogach. Nowy model można poznać m.in. po owalnych reflektorach oraz tylnych światłach „żywcem” wyjętych z Continentala GT. Nowa Bentayga (2021) jest dostępna m.in. z silnikiem V8 z podwójnym turbodoładowaniem o pojemności 4.0 l i mocy 542 koni mechanicznych oraz 770 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To ta sama jednostka napędowa, która została zainstalowana w Audi S8.
S8 4.0 V8 generuje jednak 563 koni mechanicznych oraz 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Oba modele wykorzystują ośmiobiegową przekładnie automatyczną i mają napędy na wszystkie koła. Istotną różnicą jest fakt, że limuzyna z Ingolstadt jest trochę lżejsza od brytyjskiego SUV-a.
> Bentley Bentayga 2021 oficjalnie: z tyłu światła z Continentala GT, dostępna wersja 7-osobowa
Nowa Bentayga z jednostką V8 osiąga pierwszą setkę w czasie 3,86 sekundy i pokonuje ćwierć mili w 12,23 sekundy. Według oficjalnych danych technicznych S8 również przyspiesza do setki w 3,8 sekundy. Choć osiągi są bardzo podobne, w praktyce S8 nie ma najmniejszych problemów z Bentaygą w wyścigu drag race. Audi od pierwszych sekund pojedynku zostawia Bentleya w tyle.
> Audi S8 po tuningu ABT (2020): ponad 5 metrów długości i tylko 3,4 sekundy do pierwszej setki
Jeśli jesteś zawiedziony wynikiem wyścigu – nie martw się. 12 sierpnia Bentley wprowadzi na rynek Bentaygę z silnikiem W12 o pojemności 6.0 l i mocy znacznie przekraczającej 600 koni mechanicznych. Dodatkowa moc może wystarczyć, aby wygrać ten wyścig, jeśli dojdzie do rewanżu.