Tylny zderzak Tesli Model 3 odpada przez deszcz: błąd jest ewidentny, a Tesla jeszcze nie znalazła rozwiązania

Jeśli jesteś właścicielem Tesli Model 3 to przestrzegamy – uważaj podczas jazdy w ulewie. Od 2018 roku pojawią się doniesienia od kierowców Modelu 3, którzy informują o odpadającym tylnym zderzaku podczas jazdy w deszczu.

Oficjalnie nie wiadomo, dlaczego dochodzi do „rozpadu” elektrycznego samochodu podczas deszczu, ale można się domyślać, że woda gromadzi się w jednej z części zderzaka lub jego elemencie podtrzymującym i ciężar wody po prostu „odpina” zderzak od reszty konstrukcji nadwozia.

> Tesla Model S Long Range Plus z zasięgiem elektrycznym 647 kilometrów (EPA)

Tesla ogłosiła, że bada incydenty i próbuje zrozumieć, w jaki sposób dochodzi do destrukcji pojazdu. Amerykańscy inżynierowie zaoferują swoim klientom wymagane rozwiązanie, jeśli tylko uda się znaleźć przyczynę. Sytuacja, którą możesz zobaczyć na załączonym materiale wideo miał miejsce kilka dni temu w Kanadzie.

> Porsche Taycan Turbo S vs. Tesla Model S P100D: który samochód elektryczny jest szybszy? (wideo)

Tesla Model 3 produkowana jest od 2017 roku w Stanach Zjednoczonych oraz Turcji. Auto jest w pełni elektryczne i dostępne w Polsce w trzech wersjach: Tesla Model 3 Standard Range Plus, Tesla Model 3 Long Range oraz Tesla Model 3 Performance. Maksymalny zasięg wynosi do 560 kilometrów (wersja Long Rage) według standardów WLTP, natomiast najmocniejszym wariantem jest Model 3 Performance, który przyspiesza do pierwszej setki w czasie 3,4 sekundy.

Cennik Modelu 3 startuje od niecałych 40 tysięcy euro i kończy się na wartości 52 900 euro (nie wliczając dodatkowych pakietów, kolorów itp.).