Klient poważnie zainteresowany danym modelem samochodu zazwyczaj w każdym przypadku może skorzystać z możliwości jazdy próbnej. Na przykład jeden z potencjalnych nabywców Toyoty GR Supra z Nowego Jorku umówił się na jazdę testową czerwonym egzemplarzem wyposażonym w silnik o pojemności 3.0 l, aby sprawdzić możliwości japońskiego auta sportowego. Efekt?
Zaniedbanie i nonszalanckie podejście do jazdy testowej bardzo szybkim samochodem z napędem wyłącznie na tylną oś prawie zakończyło się tragedią. Kierowca podczas jazdy testowej stracił kontrolę nad samochodem i doprowadził do zderzenie z drzewem. Wewnątrz oprócz kierowcy był także przedstawiciel dilera, uprawniony przez firmę do przeprowadzania jazd próbnych z klientami.

Czerwona Toyota GR Supra własności dilera zmieniła się z fantastycznie wyglądającego pojazdu sportowego w kupę bezwartościowej blachy. Cudem jest fakt, że kierowca oraz pasażer nie zostali ranni, jednak ich wyciągniecie z rozbitego samochodu wymagało użycia specjalnych narzędzi straży pożarnej.
Testowa Toyota GR Supra dilera z Nowego Jorku została zakwalifikowana jako szkoda całkowita. Pod maską europejskiego modelu GR Supra pracuje silnik benzynowy o pojemności 3.0 l i mocy 340 koni mechanicznych. Klienci mają jednak możliwość wyboru słabszego wariantu o pojemności 2.0 l i mocy 258 koni mechanicznych.
> Toyota GR Supra z silnikiem 2.0 l 258 KM – polski cennik

Niektóre firmy tuningowe pokazały już, że GR Supra ma znacznie większy potencjał. Na przykład inżynierowie firmy Manhart po kilku przeróbkach uzyskali dodatkowe 110 koni mechanicznych. W efekcie Manhart Supra GR 450 osiąga 450 koni mechanicznych oraz 650 Nm maksymalnego momentu obrotowego.