Zupełnie nowe BMW serii 4 2021 (G22) zostało oficjalnie zaprezentowane na początku czerwca. Kilka dni później w sieci pojawiły się zdjęcia modelu bazowego, który na rynkach zagranicznych w przeliczeniu na złotówki został wyceniony na ponad 200 tysięcy złotych. Okazuje się, że polski importer postanowił zejść poniżej „dwóch stów” i oferuje bazową serię 4 w cenie 189.900 złotych. Cennik jest już dostępny w konfiguratorze marki na oficjalnej stronie internetowej BMW.
Nowa seria 4 to jeden z najbardziej kontrowersyjnych modeli BMW. Jaki model otrzymamy za niecałe 190 tysięcy złotych? I o ile nowa seria 4 jest droższa od poprzedniej generacji?
Zobacz również
Bazowa wersja nie zrobi już wstydu przed Chińczykami. Nowy crossover Volkswagena może namieszać ceną 122 390 zł
Skoda Octavia znów hitem. Za 900 zł zyskuje wyższy prześwit, a bagażnik ma 600 litrów. Idealna alternatywa dla SUV-a
Stylowy crossover Fiata za 72 300 zł, którego boją się Dacia i chińskie marki. Prześwit i bagażnik 413 litrów przemawiają za nim
Niecałe 21 tysięcy złotych – o tyle więcej kosztuje nowa generacja BMW serii 4. Poprzedni model w bazowej wersji startował od około 169 tysięcy złotych. Za 189.900 złotych kupujący może wyjechać z salonu BMW 420i Coupe wyposażonym w silnik o pojemności 2.0 l i mocy 184 koni mechanicznych.
Wariant 430i Coupe o mocy 258 koni mechanicznych kosztuje od 212.900 złotych, natomiast za najdroższe obecnie BMW M440i xDrive Coupe o mocy 374 koni mechanicznych należy wyłożyć 309.900 złotych.

Dla fanów jednostek wysokoprężnych przewidziano wersje 420d Coupe i 420d xDrive Coupe– obie o mocy 190 koni mechanicznych. Bez napędu na cztery koła „czwórka” z silnikiem diesla kosztuje 204.900 złotych. Za napęd musimy dołożyć 10 tysięcy złotych (214.900 złotych).
> Nowe BMW serii 4 Coupe 2021 (G22): ogromne nerki stały się faktem
Każdy egzemplarz nowego BMW serii 4 został wyposażony w 8-stopniową automatyczną przekładnie. Na pokładzie nie brakuje też licznym systemów bezpieczeństwa, klimatyzacji oraz systemu multimedialnego iDrive. BMW oferuje trzy linie stylistyczne / wyposażenia – wersja podstawowa, M Sport i M. Ostatnia jest dostępna wyłącznie z M440i Coupe i obejmuje takie dodatki, jak tylny spojler, 18-calowe koła oraz kilka mechanicznych zmian nastrajających samochód na bardziej sportową jazdę.
> BMW przygotowuje napęd hybrydowy typu plug-in z zasięgiem elektrycznym do 100 kilometrów
Warto przypomnieć, że najmocniejsze BMW M440i Coupe osiąga pierwszą setkę w czasie 4,5 sekundy. To o 0,3 sekundy szybciej niż 423-konny Lexus IS-F z napędem na tylną oś.



