Hybrydowa Toyota RAV4 po tuningu firmy Versus: potężne koła i szersze nadkola

Obecna generacja Toyoty RAV4 Hybrid może nie jest tak dobrym samochodem w ciężki teren jak Land Cruiser czy pickup o nazwie Hilux, ale po tuningu firmy Versus z pewnością będzie w stanie zajechać dalej.

Program tuningowy skupia się przede wszystkim wokół kół. Kupujący mają dwie możliwości. Pierwszą z nich jest wybór opon Rays (znane jako „Triaina”) o rozmiarze 20-cali z felgami wykończonymi błyszczącą czernią ze srebrnymi wstawkami. Drugą możliwością również są koła „Triaina”, ale w kolorze o nazwie „Black Diamente”. Ta opcja jest dodatkowo dostępna w rozmiarach 18-cali oraz 19-cali.

Toyota RAV4 Hybrid: Versus tuning
Toyota RAV4 Hybrid: Versus tuning

Firma Rays znana jest z produkcji bardzo dobrej jakości opon do japońskich samochodów, dlatego też ceny nie są tanie. Za oponę do felgi 18-calowej należy zapłacić 362 dolarów, czyli około 1400 złotych. Jedna „dziewiętnastka” to już wydatek rzędu 594 dolarów, czyli około 2300 złotych. Cena kompletu czterech opon w tym przypadku wynosi nawet ponad 9 tysięcy złotych.

> Nowa Toyota Land Cruiser w sierpniu 2020 roku: hybryda, CVT i nowe multimedia

Toyota RAV4 Hybrid: Versus tuning
Toyota RAV4 Hybrid: Versus tuning

Toyota RAV4 Hybrid po tuningu firmy Versus wyróżnia się nie tylko kołami. Inżynierowie tunera wyposażyli model również w masywne nadkola w kolorze matowej czerni, które są też szersze niż standardowe. Zaciski hamulcowe zostały wymienione na żółte, natomiast pod przednią osłoną chłodnicy pojawiło się nowe oświetlenie ledowe. Ceny za te modyfikacje nie zostały ujawnione.

> Toyota RAV4 Plug-in Hybrid – 306 KM i wtyczka do ładowania