Poznajcie długo wyczekiwane Porsche 911 Turbo i Turbo S (992). Topowy model 911 w wersjach Coupe i Cabrio jest napędzany przez podwójnie turbodoładowany silnik o pojemności 3,8 l o mocy 585 koni mechanicznych (wersja Turbo) lub aż 650 koni mechanicznych (Turbo S). Maksymalny momenty obrotowy wynosi nawet 800 Nm w wersji 911 Turbo S (750 Nm w 911 Turbo).
Porsche 911 Turbo S 2021 – 0-100 km/h, 0-200 km/h
Najmocniejsze 911 osiąga pierwszą setkę w czasie 2,6 sekund lub 2,7 sekundy w przypadku wersji Cabrio. Czas 0-200 km/h? 8,9 sekundy. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 330 km/h (w przypadku obu wariantów nadwoziowych). Silnik współpracuje z ulepszoną automatyczną przekładnią PDK i przekazuje moc na wszystkie koła.
Porsche 911 Turbo S 2021 – szersze, pewniejsze
Oprócz lepszego silnika nowe 911 Turbo S zostało poszerzone w celu zapewnienia lepszych właściwości jezdnych. Tylne skrzydło poprawi siłę docisku, natomiast całość stoi na kołach od 20- do 21-cali (w przypadku aluminiowych felg, z tyłu nałożono opony o rozmiarze 315/30).
Nowością w tej generacji jest sportowe zawieszenie Porsche Active Suspension Management (PASM) i sportowy układ wydechowy z regulowanymi klapami. Ponadto nie zabraknie najwyższej klasy hamulców ceramicznych.
Porsche 911 Turbo i Turbo S – wnętrze luksusowe i w stylu sportowym
Wewnątrz znajdziemy materiały najwyższej jakości, w tym skórę i elementy wykonane z włókna węglowego. Sportowe fotele można regulować aż w 18 kierunkach, natomiast centralnie zamontowany ekran systemu multimedialnego PCM ma 10,9-cala.
911 Turbo i Turbo S – kiedy w sprzedaży?
Auto na polski rynek powinno trafić pod koniec tego roku lub na początku przyszłego. Cenny zostaną podane w późniejszym terminie.