Lexus LC500 wreszcie doczekał się „otwartej wersji” w polskich salonach sprzedaży. Lexus LC500 CV z miękkim składanym dachem jest napędzany przez potężny silnik ośmiocylindrowy o mocy 478 koni mechanicznych i 540 Nm maksymalnego momentu obrotowego, który przekazuje moc na tylne koła za pomocą 10-biegowej przekładni automatycznej.
Lexus LC500 CV – ile kosztuje? Polski cennik
Cennik Lexusa LC500 w wersji Convertible zaczyna się od kwoty 632 tysięcy złotych. W tej cenie otrzymujemy wersję Prestige z 20-calowymi obręczami kół ze stopów lekkich, ale bez funkcji ogrzewania szyi (brakuje dodatkowych nawiewów w fotelach) oraz bez podgrzewanej kierownicy. Obie te funkcje oraz kilka innych dostępne są w wersjach Superturismo (699 tysięcy złotych) i w wersji specjalnej Limited Edition (789 tysięcy złotych).

Lexus LC500 CV – kolory nadwozia
Lexus LC500 CV dostępny jest z szeroką paletą kolorów, w tym np. TERRANE KHAKI, niebieski DEEP BLUE, antracytowy czarny oraz złocisty szafran. Lakiery metaliczne zostały wycenione na 7.500 złotych.
Lexus LC 500 CV – standardowe wyposażenie (PRESTIGE)
Podstawowa wersja Prestige oprócz wspomnianych braków oferuje bardzo bogate wyposażenie. Są sportowe fotele, aktywny tempomat, tylny dyferencjał LSD, czujnik deszczu, podgrzewane i wentylowane siedzenia, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, 13-głośnikowy zestaw audio Mark Levinson czy reflektory bi-LED.

Opcjonalnie za 13 tysięcy złotych w wersjach Prestige i Superturismo można zamówić 21-calowe kute obręcze z oponami 245/40 z przodu oraz 275/35 z tyłu, które w limitowanej edycji są standardem. Inteligentna karta do wydatek rzędu 2.900 złotych (standard w wersji Superturismo i Limited Edition).

Dostępny jest tylko jeden pakiet wyłącznie dla wersji Superturismo (Limited Edition ma to w standardzie). Mowa o pakiecie z 21-calowymi kołami, nakładkami progowymi Carbon oraz systemem HUD.
Miękki dach Lexusa LC500 CV składa się w 15 sekund przy prędkościach do 50 km/h. Nadwozie mierzy 4760 milimetrów długości, 1920 milimetrów szerokości i 1350 mm wysokości, przy rozstawie osi wynoszącym 2870 milimetrów.