Hyundai postanowił nie czekać na rozpoczęcie Salonu Samochodowego w Genewie na początku marca (który i tak jest mocno zagrożony z powodu koronowirusa) i oficjalnie pochwalił się nowym modelem i30 2021 po liftingu. Samochód będzie oferowany we wszystkich trzech wariantach nadwozia: hatchback, fastback i wagon. Po raz pierwszy najbardziej praktyczna odmiana wagon może zostać wyposażona w sportowy pakiet wykończenia N Line.
Odświeżone i30 2021 wygląda znacznie bardziej agresywnie w porównaniu do poprzednika, a to zasługa głównie nowych reflektorów z LED-ami w kształcie litery „V”. Koreańczycy chwalą się również poszerzonym grillem ze „wzorem 3D”, który ma sprawić, że i30 będzie wyglądało bardziej ekskluzywnie.
Zobacz również
Ten chiński SUV potrafi zaskoczyć rodziców małych dzieci. Z dofinansowaniem do elektryków kosztuje 147 900 zł
Europejski SUV za 116 114 zł z prześwitem 20 cm przewyższa Omodę 5 z jej 14,5 cm. Jest hybrydą z bagażnikiem 480 litrów
Ta hybryda w stylu Lamborghini kosztuje 129 400 zł i ma bagażnik większy od MG HS. Niewielu kierowców wie, że to auto w zasięgu ich budżetuHyundai i30 2021 – zmiany, nowe tylne światła i kolory
Wraz z wejściem nowego i30 2021 do salonów dostępne będą nowe wzory aluminiowych kół w rozmiarach od 16- do 18-cali. W tylnej części samochodu projektanci zajęli się przede wszystkim grafiką świateł, aby uzyskać efekt podobny do litery „V” z przodu. Oczywiście oba zderzaki zostały przemodelowane. Dopełnieniem zmian zewnętrznych są nowe kolory nadwozia – lakier Dark Night, Sunset Red i Silky Bronze.
Hyundai i30 2021 facelift (wnętrze) – Apple CarPlay i nowe funkcje bezpieczeństwa
Wewnątrz w oczy od razu rzucają się inne otwory wentylacyjne. Są nowe kolory kolory różnych elementów (Ebony Brown, Charcoal Grey i Pewter Grey), natomiast siedzenia mogą być pokryte lepszej jakości tkaniną, skórą lub kombinacją dwóch tych materiałów.

10,25-calowy dotykowy ekran wyświetlacza można zintegrować z systemami Apple CarPlay i Android Auto z funkcją bezprzewodowego połączenia. Inżynierowie Hyundaia wprowadzili również nowe systemy bezpieczeństwa, w tym asystenta unikania kolizji, asystenta unikania kolizji w martwym polu czy systemów trzymania w pasie ruchu oraz unikania kolizji z tyłu.
Hyundai i30 2021 – silniki, technologia hybrydowa
Pod maską doszło do kilku istotnych zmian. Przede wszystkim trzycylindowy silnik o pojemności 1,0 l o mocy 118 koni mechanicznych i 172 Nm maksymalnego momentu obrotowego zyskał technologię łagodnego układu hybrydowego z instalacją elektryczną 48V. Jednostka może współpracować z manualną przekładnią lub automatyczną dwusprzęgłową skrzynią biegów.
Stary motor o pojemności 1,4 l został zastąpiony nowym silnikiem o pojemności 1,5 l i mocy 158 koni mechanicznych i 253 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Silnik jest oczywiście wyposażony w technologię łagodnej hybrydy i również można go sparować z automatyczną lub manualną przekładnią.
Hyundai i30 facelift – a co z dieslem?
Jeśli jesteś fanem silników wysokoprężnych, Hyundai proponuje dwa rodzaje wariantu wysokoprężnego o pojemności 1,6 l – o mocy 113 KM i 280 Nm lub 134 KM i 280 Nm. Oba mogą współpracować z manualem lub automatem.
Hyundai i30 2021 – nowa wersja N Line
Wersja N line oprócz zmian w stylistyce pojazdu oznacza ulepszenie zawieszenia i układu kierowniczego, aby umożliwić ostrzejsze prowadzenia pojazdu. Hyundai i30 N Line 2021 oferowany będzie wyłącznie z nowym silnikiem o pojemności 1,5 l lub najmocniejszym motorem wysokoprężnym.
Najmocniejszy Hyundai i30 N 2021 powinien zadebiutować na rynku w ciągu kilku najbliższych miesięcy.



























