Dotychczas Toyota oferowała nową GR Suprę tylko z sześciocylindrowym silnikiem 3.0 l o mocy 340 KM i 500 Nm. W tym roku w salonach pojawi się słabsza wersją GR Supry z jednostką czterocylindrową turbo o pojemności 2.0 l.
Chociaż nowa wersja Supry będzie słabsza i tańsza, Toyota jest przekonana, że będzie bardzo przyjemna w prowadzeniu. Toyota GR Supra 2.0 l Turbo będzie miała 258 KM i 400 Nm w połączeniu z ośmiobiegową automatyczną skrzynią ZF. Nowa Supra przyspiesza do 100 km/h w 5,2 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h.
Dwulitrowa GR Supra jest o 100 kg lżejsza niż mocniejsza wersja i ma idealny rozkład masy 50:50.
Toyota GR Supra 2.0 – wyposażenie
GR Supra 2.0 l standardowo stoi na 18-calowych aluminiowych felgach. Ma czterogłośnikowy system audio, 8,8-calowy wyświetlacz, sportowe fotele z czarnej alkantary, system rozpoznawania pieszych i rowerów, system utrzymywania w pasie ruchu, czy system rozpoznawania znaków drogowych.
Dostępne będą również trzy opcjonalne pakiet (Connect, Sport i Premium). Do tego specjalna edycja Fuji Speedway z 19-calowymi matowymi czarnymi kołami, czerwonymi lusterkami, detalami z włókna węglowego i czerwono-czarną alkantarą wewnątrz.