Toyota GR Supra wchodzi do Europy z 2.0 l silnikiem Turbo o mocy 258 KM: 5,2 s do 100 km/h

Do tej pory zupełnie nowa GR Supra była oferowana wyłącznie z sześciocylindrowym silnikiem o pojemności 3.0 l i mocy 340 KM oraz 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego. W tym roku w salonach pojawi się słabsza wersją GR Supry z jednostką czterocylindrową turbo o pojemności 2.0 l.

Chociaż będzie to słabsza i tańsza wersja Supry, Toyota jest przekonana, że nowa wersja będzie bardzo przyjemna w prowadzeniu.

Toyota GR Supra 2.0 l Turbo będzie miała 258 KM i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego w połączeniu z ośmiobiegową automatyczną skrzynią ZF. Przyspieszenie do setki ma zajmować 5,2 sekundy, natomiast prędkość maksymalna zostanie ograniczona do 250 km/h.

Dwulitrowa GR Supra jest o 100 kg lżejsza niż mocniejsza wersja i ma idealny rozkład masy 50:50.

Do wyposażenia GR Supry 2.0 l będą wchodziły 18-calowe aluminiowe felgi, czterogłośnikowy system audio, 8,8-calowy wyświetlacz, sportowe fotele z czarnej alkantary, system rozpoznawania pieszych i rowerów, system utrzymywania w pasie ruchu, czy system rozpoznawania znaków drogowych.

Dostępne będą również trzy opcjonalne pakiet (Connect, Sport i Premium) oraz specjalna edycja Fuji Speedway z 19-calowymi matowymi czarnymi kołami, czerwonymi lusterkami, detalami z włókna węglowego i czerwono-czarną alkantarą wewnątrz.

Cena za GR Suprę 2.0 l Turbo zostanie ogłoszona w późniejszym terminie, prawdopodobnie przed marcem.