Porsche Macan GTS 2020 debiutuje z większą mocą i ulepszoną skrzynią biegów PDK

W zeszłym roku Porsche wprowadziło na rynek Macana po faceliftingu, a teraz niemiecka firma zaprezentowała zaktualizowanego Macana GTS.

Nowy Macan GTS 2020 ma 2.9 l silnik V6 o mocy 375 KM i 519 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jest to skromny wzrost o 15 KM i 14 Nm w porównaniu do poprzedniego modelu.

Dzięki dodatkowej mocy i nowo dostosowanej dwusprzęgłowej skrzyni biegów PDK, Macan GTS osiąga pierwszą setkę w czasie 4,5 sekundy, jeśli wyposażymy go w pakiet Sport Chrono. Prędkość maksymalna to 261 km/h.

Macan GTS jest oczywiście wyposażony w pneumatyczne zawieszenie i 20-calowe koła RS Spyder Design, które skrywają hamulce o wymiarach 360 mm z przodu i 330 mm z tyłu. Klienci mogą także wybrać opcjonalne hamulce o rozmiarze 390 mm z przodu i 356 mm z tyłu lub komplet ceramiki o rozmiarze 396 mm z przodu i 370 mm z tyłu.

Jeśli chodzi o stylistykę, Macan GTS jest standardowo wyposażony w pakiet Sport Design, który obejmuje bardziej agresywne elementy nadwozia, przyciemnione reflektory czy czerwone zaciski hamulcowe.

Wewnątrz zainstalowano m.in. sportowe fotele z alkantary z ośmiostopniową regulacją, sportową kierownicę i wykończenie z aluminium. Dostępny będzie również asortyment opcji w postaci na przykład systemu audio Bose, bezprzewodowej ładowarki do smartfona, podgrzewanej przedniej szyby, jonizatora powietrza czy systemu Park Assist z funkcją widoku przestrzennego.

Nowe Porsche Macan GTS pojawi się u dilerów latem 2020 roku. Nie znamy jeszcze polskiego cennika samochodu.