BMW i8 Roadster oraz Coupe po liftingu w 2017 roku

W Los Angeles mogliśmy też zobaczyć wersję roadster jednego z najbardziej futurystycznych BMW czyli i8. Oprócz tego producent pokazał nam lekko odświeżoną wersję coupe.

Od teraz samochód będzie posiadał nieco mocniejszy silnik spalinowy o mocy 231 KM (wcześniej 228 KM), oraz mocniejszy silnik elektryczny o mocy 143 KM (wcześniej 131 KM). Moc systemowa wynosi zatem 374 KM i dzięki temu przyspieszenie do 100 km/h trwa zaledwie 4.4 sekundy.

Pojemność akumulatora litowo-jonowego wzrosła z 20 Ah do 34 Ah, a łączna pojemność energetyczna z 7,1 kWh do 11,6 kWh. Jazda na samym silniku elektrycznym jest teraz możliwa nawet do 105 km/h (120 km/h w trybie eDrive), a nie jak wcześniej do 70 km/h.

Wersja Roadster wyposażona jest w miękki dach, który potrafi złożyć się automatycznie w 15 sekund, nawet podczas jazdy do 50 km/h. Po złożeniu dach zajmuje miejsce, w którym w wersji coupe znajdowała się tylna kanapa. Udało się tam jednak wygospodarować jeszcze dodatkowe 100 litrów powierzchni bagażowej. BMW i8 Roadster jest cięższe od Coupe o około 60 kilogramów.