Do oferty 911 niespodziewanie dołącza kolejna odmiana tego legendarnego auta sportowego. Porsche 911 Carrera T ma być czymś w rodzaju 'budżetowej’ wersji Porsche 911R. Literka 'T’ oznacza natomiast 'Touring’ i jest nawiązaniem do modelu 911 T z 1968 roku
Za napęd odpowiada tutaj 370-konny podwójnie doładowany bokser o pojemności 3 litrów i momencie obrotowym wynoszącym 450 Nm. Standardowym wyposażeniem jest obniżone o 20 milimetrów zawieszenie PASM, pakiet Sport Chrono, krótki lewarek zmiany biegów, pokryte tkaniną centralne części foteli oraz… brak systemu multimedialnego. Opcjonalnie klient będzie mógł dokupić tylną oś skrętną.
Porsche 911 Carrera T jest o 20 kilogramów lżejsza od standardowej Carrery, dzięki czemu poprawił się współczynnik mocy do masy wynoszący teraz 3.85 kilograma na każdego konia mechanicznego. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje tutaj 4.5 sekundy. Można skrócić ten czas do 4.2 sekundy wybierając w konfiguratorze przekładnię automatyczną PDK. Prędkość maksymalna, dla obu skrzyń biegów, wynosi 290 km/h.
Auto można zamawiać już teraz, a pierwsze egzemplarze trafią do klientów w styczniu przyszłego roku. Bazowa cena w Polsce wynosi 536 115 złotych.