Nowe Suzuki SX4 S-Cross już w polskich salonach. Ile trzeba zapłacić?

Niedawno mieliśmy okazję po raz pierwszy sprawdzić nowe Suzuki SX4 S-Cross. Może nam się wydawać, że samochód przeszedł jedynie facelifting, jednak producent upiera się, że jest to nowa generacja flagowego modelu Suzuki. Co więc się zmieniło?

Po pierwsze – stylistyka nadwozia. Przód Suzuki SX4 S-Cross wyraźnie się podniósł. Nowy, chromowany grill od razu rzuca się w oczy, tak samo jak nowe reflektory LED. Dzięki temu auto wygląda teraz nieco bardziej agresywnie. S-Cross zyskał kilka milimetrów prześwitu, a to dzięki zastosowaniu opon o wyższym profilu.

Ważną nowością jest nowa gama silników turbodoładowanych BOOSTERJET. Zabrano klientom możliwość wyboru jednostki wolnossącej. Od teraz pod maskę Suzuki będzie mógł trafić 3-cylindrowy silnik 1.0 o mocy 112 KM, lub 140-konne 1.4. Pierwszy z nich dostępny będzie zarówno w odmianie 2WD oraz 4WD. Mocniejszy silnik będzie napędzał wszystkie 4 koła. 1.0 BOOSTERJET aktualnie oferowany jest wyłącznie z 5-biegową manualną przekładnią, ale od listopada do katalogu trafi także 6-biegowy automat(nie CVT!), który już teraz dostępny jest w połączeniu z silnikiem 1.4. Nam udało się przejechać modelem w słabszej wersji silnikowej i trzeba przyznać, że spisuje się on całkiem nieźle i oferuje wystarczające osiągi, spalając średnio poza miastem nawet poniżej 5 litrów benzyny na 100 kilometrów.

Suzuki zdecydowało się także na dorzucenie kilku opcji do wyposażenia standardowego, a także, co ciekawe, obniżenia cen. Porównywalne wersje wyposażeniowe sprzedawanych do tej pory egzemplarzy potrafią być nawet o 5,000 złotych droższe od tych, które właśnie wchodzą na polski rynek. Pełną listę wyposażenia oraz cennik znajdziecie poniżej.