BMW M2 w końcu ujrzało światło dzienne. Producent sam podkreśla, że ma to być następca serii 1M Coupe. Ma też nawiązywać do M3 E30. Pod jego maską znalazło się miejsce dla 3-litrowej jednostki R6 Turbo generującej 370 KM i 465 Nm(do 500 Nm przy funkcji overboost).
Takie liczby pozwalają na przyspieszenie M2 do setki w 4,3 sekundy. Do wyboru klienci będą mieli 6-biegową skrzynię manualną lub 7-biegowy dwusprzęgłowy automat DCT. Napęd oczywiście przekazywany będzie wyłącznie na tylną oś.
Rozstaw kół, a co za tym idzie – również nadwozie, będą szersze w porównaniu do zwykłej Dwójki, dzięki czemu auto jeszcze lepiej będzie się czuło w zakrętach. O hamowanie zadbają hamulce o średnicy 380 i 370 milimetrów z 4- i 2-tłoczkowymi zaciskami.
Wnętrze nie różni się zbytnio od M235i. Pojawiły się jedynie nowe grafiki na zegarach, logo na kierownicy oraz niebieskie przeszycia.
Póki co znamy ceny jedynie dla Wielkiej Brytanii i są one o 9 tysięcy funtów wyższe od M235i (44,070 funtów). Sprzedaż ma ruszyć wiosną 2016 roku.