Dzisiaj Audi oficjalnie zaprezentowało nam nową generację A4. B9 pokazano zarówno w wersji sedan jak i avant. Auto bazuje na dosyć mocno zmodyfikowanej platformie, dzięki czemu jest lżejsze od poprzednika nawet o 120 kg. Oprócz tego nowe A4 jest dłuższe o 25 mm i szersze o 16 mm. Wewnątrz zatem znajdziemy również więcej miejsca.

Pod maskę klient będzie mógł wybrać jeden z poniższych silników:
Benzynowe:
1.4 TFSI: 150 KM, 250 Nm
2.0 TFSI: 190 KM, 320 Nm; 252 KM, 370 Nm
Wysokoprężne:
2.0 TDI: 150 KM, 320 Nm; 190 KM, 400 Nm
3.0 TDI: 218 KM, 400 Nm; 272 KM, 600 Nm
CNG(G-Tron):
2.0 TFSI: 170 KM, 270 Nm

Silniki 4-cylindrowe będą dostępne z 6-biegową manualną skrzynią, oraz opcjonalnie z 7-biegowym automatem S tronic z podwójnym sprzęgłem. Najmocniejsza wersja wysokoprężna natomiast będzie oferowana z 8-biegowym tiptroniciem.

Jeśli chodzi o stylistykę, pojawiły się oczywiście nowe światła LED, nowy grill, nowe zderzaki. Jednak patrząc na profil ciężko jest dostrzec różnicę w stosunku do poprzednika, przynajmniej na pierwszy rzut oka.

Wewnątrz pasażerowie znajdą nieco więcej miejsca, a to za sprawą wydłużonego o 12 mm rozstawu osi. Zasiądą oni w nowo zaprojektowanych fotelach, których zagłówki regulowane będą teraz nie tylko w pionie, ale i w poziomie. O nastrój pasażerów zadba oświetlenie ambientowe potrafiące ‘pokolorować’ wnętrze na jedną z ponad 30 dostępnych barw.

Na desce rozdzielczej, w najwyższej opcji wyposażeniowej znajdziemy infotainment z 8,3-calowym wyświetlaczem. Pojawią się tam funkcje takie jak: obsługa głosowa, hotspot WiFi, łączność LTE, obsługa Android Auto czy Apple CarPlay. Dla pasażerów tylnej kanapy opcjonalnie będzie można zamowić dwa 10,1-calowe tablety. Opcją będą też w pełni cyfrowe zegary, znane z TT oraz Q7, a także system audio Bang&Olufsen.

2 komentarze

Komentowanie zostało wyłączone.